مدت زمان مطالعه ۱۸ دقیقه
دکتر محمدرضا ترحمی / جراحی بینی / بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در تهران

بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در تهران

در حال حاضر انجام عمل های زیبایی تبدیل به دغدغه همه افراد چه خانم ها و چه آقایان شده است، جراحی های پلاستیک و زیبایی بسیار متنوع می باشد و با کمک هر کدام از آن ها می توان به نتیجه دلخواه خود رسید. با گسترش تبلیغات مختلف و وسوسه انگیز ممکن است که برای امتحان جرای های زیبایی ترغیب شوید.

اما لازم است این نکته را گوشزد کنیم که با پیشرفت عمل های جراحی زیبایی میزان نارضایتی و عوارض ناشی از این جراحی ها هم رو به افزایش است و این امر نتیجه اطمینان به افراد غیر متخصص و سودجو است که قدم در شغل پزشکی گذاشته اند، چرا که این حرفه بسیار حساس و خطیر است و با توجه به این موضوع افراد زیادی را به نکامی کشانده است. پس برای انجام جراحی حتما می بایست نزد بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی این کار را انجام داد، تا نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

دکتر محمد رضا ترحمی، بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در تهران

دکتر محمد رضا ترحمی، بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در تهران

رزومه تحصیلی دکتر محمد رضا ترحمی

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • رتبه اول آزمون پیش کارورزی در دکترای عمومی
  • رتبه اول آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته جراحی عمومی
  • رتبه اول آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی
  • رتبه اول آزمون دانشنامه فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی

توضیحات بیشتر درباره دکتر محمدرضا ترحمی:

  • پذیرش در رشته پزشکی عموی در سال 1372
  • رتبه اول آزمون پیش کارورزی در دکترای عمومی
  • رتبه اول آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته جراحی عمومی
  • تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • کسب رتبه اول در آزمون ورودی رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی
  • رتبه اول آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی
  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • کسب رتبه اول در آزمون بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در کشور
  • عضویت در انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران
  • مدرس رشته تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

جهت دریافت مشاوره و وقت ویزیت با دکتر محمدرضا ترحمی فرم زیر را پر کنید تا در کمتر از 24 ساعت با شما تماس بگیریم. 👇👇👇

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
اطلاعات شما ثبت نشد! مجدد تلاش کنید.

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک

یک جراح عمومی می تواند خدمات درمانی و همچنین زیبایی به شما ارائه دهد ولی قطعا شما مایل به انجام این امور حساس بدست یک جراح عمومی نیستید کسی که تخصص و فوق تخصص خود را در درمان و زیبایی دریافت می کند قطعا از فیلترهایی رد شده و مهارت ها  و توانایی هایی را بدست آورده که یک جراح عمومی از آن آگاه نیست. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام عمل زیبایی حتما تحقیقات کافی داشته باشید و با آگاهی کامل پزشک خود را انتخاب کنید چرا که اگر انتخاب خوبی را نداشته باشید ممکن است نتایج جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

اما جدا از این موضوع معیارهای لازم برای انتخاب یک پزشک متخصص پلاستیک و زیبایی چیست؟ چه فاکتورهایی را در انتخاب پزشک برای انجام عمل های جراحی باید مورد ارزیابی قرار دهیم؟ ما در این بخش قصد داریم تا در خصوص ویژگی های بهترین جراح پلاستیک و زیبایی برای شما صحبت کنیم، این ویژگی ها عبارتند از:

سوابق تحصیلی و بورد تخصصی

برای انجام عمل های جراحی زیبایی لازم است حتما به متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید و از دارا بودن مدرک تخصصی پزشک مورد نظر اطمینان حاصل کنید تا بهترین نتیجه از درمان و جراحی حاصل شود.

توانایی و مهارت کافی

علم و دانش کافی در کنار مهارت و توانایی بالا می تواند بهترین نتیجه را برای عمل جراحی زیبایی به همراه داشته باشد. سرعت عمل بالا، توانایی و مهارت کافی، قدرت انتخاب درست در شرایط حساس و مهم از جمله ویژگی های یک پزشک باتجربه می باشد.

صبر و حوصله بالا

یک پزشک خوب تمام مراحل درمانی از مشاوره، تا جراحی را با صبر و حوصله و دقت بالا انجام می دهد. مشاوره خوب و کافی موجب می شود تا بیمار با خیالی آسوده خود را به دست پزشک بسپارد و از نتیجه مطلوب جراحی مطمئن باشد. این امر تا حدود زیادی از نگرانی و اضطراب و استرس بیمار را می کاهد.

سوابق شغلی

میزان رضایت مراجعین و بیماران قبلی را از لحاظ خدمات پزشک به طور کامل بسنجید. داشتن رزومه پر بار در سوابق شغلی و عمل های جراحی موفقیت آمیز می تواند مهر تاییدی برای انتخاب پزشک مورد نظر شما باشد.

تعهد اخلاقی

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خوب سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد. مسائل مالی در اولویت قرار نمی گیرد و این موضوع را به منظور رضایت و سلامت بیمار اساس کار خود قرار می دهد.

آشنا به اصول زیبایی شناسی و قوه تخیل بالا

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به تمام موارد و اصول زیبایی شناسی آگاه است، و باید طوری جراحی را انجام دهد که کاملا متناسب و زیبا باشد تا مراجعه کننده بهترین نتیجه ممکن را دریافت کند. برخی مواقع ممکن است مراجعه کننده توقعی خارج از عرف و غیرطبیعی از انجام امور زیبایی داشته باشد. در این زمان یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می بایست مراجعه کننده را از تمامی خطرات و عوارض های جانبی آن آگاه کند. مانند جراحی بینی فانتری و غیر طبیعی. در این زمان پزشک باید عوارض ناشی از این جراحی را برای مراجعه کننده شرح دهد و او را با مشکلات تنفسی بعد از جراحی کاملا آشنا باشد.

آگاهی از تکنیک های جدید و روز دنیا

پیشرفت روز افزون عمل پزشکی که با جهشی غیرقابل تصور همراه است اهمیت آپدیت و به روز شدن پزشک را بیش از پیش می کند. یک جراح حرفه ای از تمام تکنیک های جدید در حیطه فعالیت کاری خود آگاه است. تمام ابزاری که به تازگی در حوزه کاری وی معرفی می شود را می شناسد و با برتری تکنیک های روز دنیا به معالجه مراجعین خود می پردازد.

مشاوره آنلاین

شاید این مشکل برای شما نیز ایجاد شود که امکان مراجعه حضوری به پزشک را نداشته باشید، در اینصورت با مشاوره آنلاین می توانید با پزشک خود صحبت کنید دکتر محمد رضا ترحمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می توانید به سوالات شما در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی پاسخ دهد. برای ارتباط آنلاین با پزشک می توانید برروی گزینه زیر کلیک کنید تا وارد سامانه ماوراطب جهت مشاوره آنلاین و حضوری با پزشک شوید.

مشاوره آنلاین با دکتر ترحمی

هشدار فریب افراد سودجو را نخورید

ممکن است برای انجام خدمات زیبایی با قیمت های متفاوتی مواجه شوید. به خاطر داشته باشید برای پیشگیری ازعوارض احتمالی که در برخی مواقع جبران ناپذیر هستند هزینه را اولویت انتخاب پزشک و جراح زیبایی خود قرار ندهید، داشتن تجربه و مهارت کافی ملاک اصلی شما باشد

برای انجام عمل های زیبایی تصمیم گیرنده اول و آخر خودتان باشید. تحت فشار دوستان و همسن و سالان خود اقدام به انجام این جراحی ها نکنید، زیرا عمل جراحی یک حرکت غیر قابل برگشت بر روی جسم شماست و بعد از جراحی نمی توانید دوباره به فرم و شکل قبل بازگردید.

هشدار

خدمات یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

انجام جراحی های زیبایی امروزه در میان مردم از طرفداران زیادی برخوردار است و با انجام این عمل های جراحی در صورت و بدن خود می توانند زیبایی بیشتری را در اندام و صورت خود داشته باشند.

خیلی از افراد ممکن است فکر کند که یک جراح پلاستیک تنها برروی زیبایی تمرکز دارد ولی باید به این نکته اشاره کرد که حوزه فعالیت این پزشک بسیار بیشتر است یعنی می تواند غباوه بر بهبود ظاهری صورت و بدن ممراجعه کننده خود مشکلات ایجاد شده در اثر سوختگی و سوانح را نیز می تواند درمان کند.

ما در این بخش مقاله قصد داریم به برخی از خدمات یک جراح پلاستیک و زیبایی اشاره کنیم که با کلیک روی هر کدام از این خدمات می توانید بخش مربوط به آن را مطالعه کنید.

جراحی بینی

یکی از مهم ترین اجزای صورت که می تواند روی زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار باشد بینی است. فرم بینی در افراد مختلف کاملا متفاوت است و به دو دسته بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می شود.

جراحی بینی

بینی استخوانی

بینی استخوانی دارای غوز می باشد بینی های استخوانی دارای غضروف سفت و در مقابل پوست نازکی دارند. نتیجه جراحی این نوع بینی بسیار زیبا می شود، افرادی که از بینی استخوانی برخوردار هستند ممکن است این سوال را بپرسند که آیا بعد از جراحی امکان بازگشت غوز بینی وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت که اگر مراقبت های لازم را انجام دهید و هیچ ضربه ای به بینی وارد نشود امکان برگشت پذیری آن نیز وجود ندارد.

بینی گوشتی

افرادی که این نوع بینی را دارند پوست ضخیم و غضروف ضعیفی دارند همچنین به نسبت بینی استخوانی که باریک است این نوع بینی روی صورت پهن دیده می شود. علاوه بر موارد گفته جراحی زیبایی بینی گوشتی از دو نوع برخوردار است یعنی ممکن است بینی از پوست ضخیمی برخوردار نباشد ولی در مقابل چربی زیر پوست زیاد باشد. همچنین بعضی از بینی های گوشتی نیز هستند که لایه ی چربی زیر پوست ندارند ولی پوست روی بینی بسیار ضخیم است.

نمونه-جراحی-بینی
نمونه-کار-جراحی-بینی

جراحی سینه

جراحی سینه نیز یکی دیگر از عمل های زیبایی محسوب می شود که متقاضیان بسیار زیادی دارد. این جراحی باعث شده تا اعتماد به نفس افراد بیشتر شود. قبل از انجام جراحی حتما به این موضوع دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید نتیجه دلخواه خود را از جراحی دریافت کنید حتما به بهترین جراح پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید از انواع مختلف جراحی سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جراحی سینه

پروتز سینه

یکی دیگر از جراحی های زیبایی محسوب می شود که به منظور بزرگ کردن سینه ها انجام می شود. پروتز سینه در میان افراد مختلف طرفدارن زیادی دارد. پروتز سینه مناسب برای افرادی است که سینه های بزرگ دارند و می خواند که فرم سینه ها بهتر شود به عنوان مثال می توان گفت در بانوانی که یکی از سینه ها به نسبت دیگری کوچک تر است پروتز سینه می تواند منجر به تقارن آن ها شود.

ژنیکوماستی

زمانی که میان هورمون های استروژن و پروژسترون تعادل ایجاد نشود منجر به بیشتر شدن حجم بافت غدد سینه در آقایان می شود. البته که عوامل مختلفی می تواند منجر به بروز این مشکل شود ولی در حالت کلی مهم ترین دلیل ایجاد تغییر در هورمون ها است. بزرگ بودن سینه ها مشکل حادی نیست ولی گاهی اوقات ممکن است همراه با درد باشد که می توان از درمان دارویی و یا جراحی استفاده کرد. اگر با دارو این مشکل برطرف نشد در نتیجه از جراحی ژنیکوماستی استفاده می شود.

ماموپلاستی

هدف از انجام این جراحی کوچک کردن سینه ها است که منجر به زیبایی سینه ها می شود. حالا شاید این سوال را بپرسید که جراحی ماموپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟ این جراحی برای افرادی که سینه های بزرگ دارند بسیار مناسب است چرا که این مشکل می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها شود. در جراحی ماموپلاستی جراح جربی و بافت را بر می دارد ولی ارتباط خونی با سینه به هیچ نباید قطع شود پس از برداشتن چربی و بافت محل برش خورده بخیه و در نهایت پانسمان می شود.

لیفت سینه

بعضی از بانوان هستند که سینه های افتاده دارند همین موضوع می تواند حس ناخوایندی را در فرد ایجاد کند. افتادگی سینه ها در اثر بالارفتن سن، بارداری، شیردهی و … رخ می دهد. لیفت سینه یکی از راه های برطرف کردن این مشکل می باشد. این جراحی به روش های مختلفی چون لیفت سینه با نخ، لیفت سینه با جراحی (ماستوپکسی)، لیفت سینه با caci، لیفت سینه با طب سوزنی قابل انجام است. از مهم ترین ویژگی های لیفت سینه جوانسازی و فرم پذیری سینه ها است.

اینستاگرام دکتر ترحمی

جراحی زیبایی صورت

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد چه بانوان و چه آقایان زیبایی و بهتر دیده شدن است که می تواند در اثر عامل مختلفی چون بالا رفتن سن، مصرف دخانیات، ژنتیک و بسیاری از موارد دیگر ایجاد شود به منظور برطرف کردن این مشکل می توان از انواع مختلف جراحی های صورت استفاده کرد در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام از آن ها خواهیم داد.

لیفت صورت و گردن

زمانی که پوست دچار چین و چروک و افتادگی شود به منظور رفع این مشکل می توان از لیفت صورت و گردن استفاده کرد. از ویژگی های این جراحی می توان به ماندگاری طولانی مدت آن اشاره کرد همچنین منجر به افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود. انجام جراحی لیفت صورت هیچ محدودیت سنی ندارد ولی حتما می بایست متقاضی انجام این جراحی از سلامت کامل برخوردار باشد و هیچ نوع بیماری خاصی نداشته باشد. نکته بسیار مهمی که در خصوص جراحی لیفت صورت و گردن باید به آن اشاره کنیم این است که نتیجه جراحی در تمامی افراد یکسان نیست بلکه ممکن است یک مراجعه کننده چین و چروک بیشتری را در پوست داشته باشد. ولی مراجعه کننده دیگری به نسبت چروک کمتری روی پوست داشته باشد.

بلفاروپلاستی

چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت و یک راه ارتباطی میان افراد محسوب می شود. اگر شما خوشحال، ناراحت و یا هیجان زد باشید این موضوع از چشم های شما به خوبی قابل تشخیص است. افتادگی پلک در افراد می تواند منجر به بیشتر نشان دادن سن واقعی آن ها و کاهش اعتماد به نفس شود. به منظور رفع افتادگی پلک زیباتر نشان دادن چشم ها پزشک جراحی بلفاروپلاستی را پیشنهاد می دهد که یکی از جراحی های پلاستیک صورت محسوب می شود. از انواع مختلف جراحی بلفاروپلاستی می توان به جراحی پلک فوقانی و جراحی پلک تحتانی اشاره کرد. نتایج این جراحی ماندگار است ولی به شرط این که توسط جراح باتجربه این کار انجام شود، همچنین مراقبت های بعد از جراحی به درستی انجام شود.

کوتاه کردن پیشانی

داشتن پیشانی بلند ممکن است برای هر کسی جذاب نباشد چرا که فرد نمی تواند موهای خود را به گونه دلخواه آرایش کند. حالا چه زمانی می توان گفت که فرد داری پیشانی بلند است؟ زمانی که فاصله میان ابرو و پیشانی بیش از 7 سانتی متر باشد در اینصورت می توان گفت که پیشانی شما بلند است و می توان جراحی کوچک کردن پیشانی را انجم داد. از مزایای عمل کوتاه کردن پیشانی می توان به جوانسازی صورت اشاره کرد. نحوه انجام جراحی به این شکل است که جراح برش هایی را جلوی سر و خطر رویش مو ایجاد می کند تا از این طریق پوست های اضافی این ناحیه را بردارد و طول پیشانی را کمتر کند. در رابطه با این جراحی باید گفت که نگران جای بخیه ها نباشید چرا که برش های داخل موها ایجاد و با گذشت زمان کمتر می شود.

نمونه-جراحی-لیفت-صورت
نمونه-کار-لیفت-صورت

پیکرتراشی

چاقی بیش از اندازه در افراد مختلف می تواند یک مشکل محسوب شود البته که بانوان به نسبت آقایان در مورد تناسب اندام خود حساسیت بیشتری دارند. افراد مختلف به منظور رفع چاقی به روش های مختلفی چون ورزش، رژیم غذایی و … پناه می برند که ممکن است خیلی چاره ساز نباشد. جراحی های مختلفی به منظور کاهش وزن وجود دارد که عبارتند از:

ابدومینوپلاستی

زمانی که پوست ناحیه شکم شل و افتاده باشد ابدومینوپلاستی و جراحی زیبایی شکم می تواند یک راه درمان برای رفع این مشکل محسوب شود. جراحی به این شکل انجام می شود که برش هایی در قسمت تحتانی شکم ایجاد می شود تا از این راه بتوان چربی و پوست های اضافی را بر داشت، در نهایت جراح از داخل، دیواره شکم را می دوزد. یکی از متداول ترین سوالاتی که مراجعه کننده ها از پزشک خود می پرسند این است که آیا امکان بازگشت به حالت اولیه بعد از جراحی وجود دارد؟ در جواب باید گفت که این امکان به هیچ وجه وجود ندارد ولی حتما می بایست فرد از رژیم غذایی خاصی پیروی کند.

لیپوماتیک

چربی های شکم و پهلو می تواند باعث ایجاد ظاهری نازیبا در فرد شود که به منظور رفع این مشکل می توان از جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو استفاده کرد. جراحی به این شکل انجام می شود که ابتدا جراح محل های مورد نظر را مشخص می کند و بعد برش هایی را جهت تخلیه چربی روی پوست ایجاد می کند. جراحی لیپوماتیک را می توان برای قسمت های مختلفی چون شکم، بازو، قفسه سینه، پشت بدن، زانو، گردن، ساق، قوزک پا انجام داد. که منجر به جوانسازی بدن می شود. درصورت که جراحی تسط پزشک متخصص انجام نشود می تواند عوارض های مختلفی را برای فرد به همراه داشته باشد.

براکیوپلاستی

زمانی که پوست بازوها شل و یا افتاده باشد ظاهری نامناسب را ایجاد می کند، به منظور درمان این مشکل می توان از برایکوپلاستی (جراحی زیبایی بازو) انجام داد که باعث شده تا بازوها از لحاظ ظاهری سفت تر شوند. نحوه جراحی همانند دیگر جراحی ها ابتدا با بیهوشی بیمار، بعد مشخص کردن محل های برش و خارج کردن چربی و پوست های اضافی می باشد. مراقبت های بعد از جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل استراحت، عدم بلند کردن اجسام سنگین، مصرف منظم داروهای تجویز شده پزشک، انجام ورزش های انگشت و یا دست طبق نظر و دستور پزشک می باشد.

تزریقات زیبایی

امروزه روز یکی از بهترین و همچنین سریع ترین روش های جوانسازی صورت استفاده از انواع روش های تزریق به صورت یا گردن می باشد که جزء روش های غیر تهاجمی می باشد. از جمله خدمات دکتر محمد رضا ترحمی که جزء بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران می باشد می ت.ان به موارد زیر اشاره کرد که به توضیح مختصری در مورد هر کدام اشاره خواهیم کرد.

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از بهترین روش های جونسازی محسوب می شود چرا که پزشک از چربی های اضافی بیمار که در شکم، پهلو یا ران او قرار دارد به منظور تزریق استفاده می کند. بعد از اینکه چربی از بدن بیمار گرفته شد آن را در دستگاه سانترفیوژ قرار می دهند تا از این طریق بتوان خون و سایر معایعات را جدا کرد تا یک چربی خالص را بدست آورد. برای تزریق، ابتدا پزشک محل مورد نظر را ضد عفونی می کند و از طریق سرنگ یا کانول مخصوص تزریق را انجام می دهد. در خصوص این روش جوانسازی می توان گفت که یکی از بهترین روش ها محسوب می شود چرا که از چربی بدن خود فرد استفاده می شود در نتیجه می توان آن را در هر حجم و اندازه ای تزریق کرد.

تزریق ژل

تزریق ژل امروزه در میان افراد طرفداران زیادی دارد که می توان آن را به نواحی مختلفی از جمله فک، گونه، لب به منظور افزایش حجم استفاده کرد. البته که این نوع تزریق ماندگاری بالایی ندارد و فرد بعد از گذشت مدت مثلا دو ماه نیاز دارد تا مجدد آن را تمدید کند.
برای تزریق ژل به هیچ عنوان عجله نکنید و نزد هر پزشکی این کار را انجام ندهید حتما به این نکته توجه داشته باشید که پزشک حتما یک جراح پلاستیک خوب باشد علاوه بر آن از باکیفیت ترین و مرغوب ترین ژل ها برای تزریق استفاده کند تا عوارضی را برای فرد به همراه نداشته باشد.

در انتهای این بخش باید گفت برای انجام هر کدام از این جراحی ها حتما می بایست نزد بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود، چرا که میزان موفقیت هر کدام از این جراحی های بستگی به مهارت و تجربه جراح دارد.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک و زیبایی

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک و زیبایی

اگر قصد انجام جراحی پلاستیک و زیبایی را دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که نزد بهترین جراح و متخصص این کار را انجام دهید چرا که انجام جراحی نزد یک غیر متخصص می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشد و امکان بازگشت پذیری آن نیز وجود ندارد. به همین منظور روش های مختلفی برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک و زیبایی وجود دارد.

جستجو در اینترنت

یکی از آسان ترین راحت ترین راه های انتخاب محسوب می شود چرا که هر فردی به اینترنت دسترسی دارد و با یک جستجو می تواند پزشک های مختلفی را در این حوزه پیدا کند که با وارد شدن به سایت پزشک نمونه کارها و فیلم های جراحی او را مشاهده کند و نحوه جراحی و کار او آشنا شود.

مشاهده نمونه جراحی ها

برای اینکه با نحوه کار پزشک و نمونه جراحی هایی را که انجام داده بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه اینستاگرام پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید و نمونه جراحی های او را مشاهده کنید.

مراجعه حضوری

لیستی از بهترین جراحان پلاستیک تهیه کنید و به مطب هر کدام مراجعه کنید؛ ابتدا با از طریق صحبت با خود پزشک، مشاهده مطب، میزان رضایت بیماران و بسیاری از موارد دیگر می تواند با کیفیت کار پزشک آشنا شوید.

گفتگو با مراجعه کننده های قبلی

با مراجعه به مطب پزشک بیماران زیادی را می بینید که می تواند در مورد پزشک، نوع جراحی، میزان رضایتشان از جراحی و بسیار از موارد دیگر سوال بپرسید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب پزشک به هیچ وجه عجله نداشته باشید چرا که تصمیم عجولانه و غلط می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

برچسب ها:

تجربه جراحی بینی

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

10 دیدگاه ها
  1. you movies

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ
    • دکتر محمدرضا ترحمی

      ممنون از لطفتون

      پاسخ
  2. S.73

    بعد از جراحی سینه امکان بارداری و شیردهی وجود داره ؟

    پاسخ
    • دکتر محمدرضا ترحمی

      بله – ولی ممکن است که شیردهی در مقایسه با سینه کامل کمتر باشد.

      پاسخ
  3. Sara

    آیا پروتز سینه باعث ایجاد سرطان میشه ؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر محمدرضا ترحمی

      خیر – باعث ایجاد سرطان نمیشه

      پاسخ
  4. Saeed

    تو انتخاب بهترین جراح پلاستیک چه مواردی رو بیشتر باید بهش توجه کنیم.

    پاسخ
    • دکتر محمدرضا ترحمی

      داخل مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم که تجربه، دانش کافی، مهارت کافی، صبر و حوصله و … از مهم ترین ویژگی های جراح پلاستیک می باشد.

      پاسخ
  5. منير

    Hello
    I want to have surgery
    Facial beautification from the effects of acne, as well as the presence of facial fibrosis, possible WhatsApp number to contact

    پاسخ
    • تیم فنی

      Hello

      Call the following numbers for consultation :
      021-26761574

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

تماس با دکتر