مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه
دکتر محمدرضا ترحمی / جراحی بینی / جراحی بینی مردانه با بهترین نتیجه ممکن!

جراحی بینی مردانه با بهترین نتیجه ممکن!

جراحی بینی مردان این روز ها از سوی مردان به کرّات مورد درخواست قرار می گیرد و آمار زنانی که خواستار جراحی زیبایی بینی هستند با مردانی که خواستار این عمل هستند تقریبا برابر است. در مقاله ای که در پیش رو دارید برآنیم که بسیاری از مهم ترین اطلاعاتی که در زمینه جراحی بینی مردانه وجود دارد را در اختیار همراهان مان قرار دهیم.

برخی از نمونه کار های جراحی بینی مردانه توسط دکتر محمدرضا ترحمی 👇

جراحی بینی مردانه
عمل بینی مردانه

جراحی بینی مردانه این روز ها یکی از انواع جراحی های زیبایی بینی است که به جهت ساختار کلی چهره مردان و نوع استخوان بندی صورت و همچنین سایز کلی استخوان صورت مردان خصوصیات و ملزومات خود را دارد. در واقع زمانی که افراد به پزشکان جراح مراجعه می کنند مهم ترین درخواستی که دارند این است که بعد از جراحی نتیجه جراحی زیباترین بینی مردانه باشد و تناسب زیادی با ساختار کلی چهره شان داشته باشد.

بهترین جراح بینی مردانه در تهران

دکتر محمدرضا ترحمی یکی از بهترین جراحان بینی مردانه در ایران است. او دارای مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه‌های برتر کشور می‌باشد. علاوه بر این، او بیش از 20سال سابقه درمان بیماران با مشکلات مختلف بینی را داراست.

دکتر ترحمی برای انجام جراحی بینی از تکنولوژی‌های پیشرفته و روش‌های مدرن استفاده می‌کند و با توجه به نیاز و مشکلات هر بیمار، روش مناسبی برای جراحی بینی انتخاب می کند. او به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی مردانه شناخته می‌شود و توانسته است با انجام بیش از 800 جراحی بینی، به افراد زیادی کمک کند تا بازگشت به شکل ظاهری دلخواه خود، از زندگی بهتری برخوردار شوند.

از دیگر ویژگی‌های دکتر محمدرضا ترحمی می‌توان به دقت و ظرافت در اجرای جراحی، برخورد مهربان و دوستانه با بیماران، و پشتیبانی کامل پس از جراحی اشاره کرد. او با ارائه خدمات با کیفیت و مشاوره دقیق، توانسته است رضایت بیماران خود را جلب کند و به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی مردانه شناخته شود. اگر شما به دنبال جراحی بینی هستید، می‌توانید با مراجعه به مطب دکتر ترحمی و مشاوره با او، اطلاعات بیشتری در مورد روش‌های جراحی، هزینه و پیش‌بینی نتایج دریافت کنید.

دکترمحمدرضاترحمی

بهترین فرم بینی مردانه

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که افراد دارند این است که بهترین فرم بینی مردانه بعد از عمل بینی برایشان ایجاد شود. در واقع فرم مناسب برای جراحی بینی مردان به بسیاری از علل و عوامل بستگی دارد که سبب می شود نتیجه ی جراحی مورد علاقه و رضایت مردان باشد. از این رو معمولا در جراحی بینی مردانه صرفا به باریک تر کردن فرم کلی بینی و نیز بهبود سایز و فرم نوک بینی می پردازند. بینی های مردانه بعد از جراحی چندان شبیه به نتیجه جراحی بینی زنان نیست زیرا که زنان استخوان صورت شان کوچک تر است و دماغ ظریف و نازک با فرم کلی صورت شان تناسب دارد.

جهت دریافت مشاوره و وقت ویزیت با دکتر محمدرضا ترحمی فرم زیر را پر کنید تا در کمتر از 24 ساعت با شما تماس بگیریم. 👇👇👇

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
اطلاعات شما ثبت نشد! مجدد تلاش کنید.

ویژگی های زیبا ترین فرم بینی مردانه

  • قوس کمتر روی تیغه بینی؛ در واقع زنان زمانی که برای جراحی بینی اقدام می کنند بسیار علاقه دارند که قوس روی بینی شان زیاد باشد و نوک بینی سر بالا باشد در حالیکه مردان برخلاف زنان می خواهند که تیغه بینی صاف تر باشد و نوک بینی بیش از حد به سمت بالا کشیده نشده باشد.
  • زاویه 90 درجه نوک بینی با لب ها؛ معمولا زمانی که نوک بینی با لب بالایی در یک زاویه 90 درجه قرار می گیرد فرم ایجاد شده در صورت مردانه اثرات زیبایی قابل توجهی دارد. اما زنان این زاویه را دوست ندارند و به جهت با لاتر بردن نوک بینی این زاویه بیشتر می شود.
  • پهنای بیشتر بینی؛ در واقع به جهت این که استخوان صورت مردان پهن تر است زمانی که جراحی نیز انجام می شود در صورتی که پهنای بینی بیشتر باشد استخوان صورت این بزرگ تر بودن بینی را پوشش داده و تناسب میان آن ها برقرار خواهد شد. برخلاف مردان، زنان استخوان صورت ظریف تری دارند و باید بینی شان کوچک تر شود.
  • نوک بینی بزرگ تر از نوک بینی زنان است؛ این تفاوت نیز از این جا ناشی می شود که بینی زنان نازک تر می شود و بنابراین نوک بینی نیز باید تناسب کاملی با پل بینی داشته باشد اما بینی مردان از بینی های زنانه بزرگ تر و پهن تر است در نتیجه نوک بینی با تیغه بینی هم سان می شوند.

تمامی مواردی که برشمردیم به نوعی به تفاوت های جراحی بینی زنان و مردان اشاره دارد که می توانید با توجه به آن ها نتیجه جراحی بینی خود را پیش بینی کنید.

انواع جراحی های بینی مردانه

واقعیت این است که جراحی بینی مردان این روزها تنوع زیادی پیدا کرده است و هر کدام از این انواع ویژگی های مخصوص به خود را دارد. در ادامه سه نوع از انواع جراحی بینی مردانه را نام می بریم:

جراحی بینی گوشتی مردانه

برخی از بینی های مردانه گوشتی هستند و ساختار آن ها از پوست ضخیم و استخوان کم و با پهنای زیاد تشکیل شده است از این رو زمانی که جراحی را انجام می دهند پهنا کمتر می شود و پوست اضافی برداشت می شود و نوک بینی نیز به سایز مناسبی فرم می گیرد. به بینی هایی که ویژگی های فوق را دارند گوشتی می گویند که روند جراحی آنها با تفاوت هایی همراه است که به آن جراحی، جراحی بینی گوشتی می گویند.

جراحی بینی استخوانی مردانه

بینی هایی که استخوانی هستند پوست نازک تری دارند و همین امر سبب می شود که پزشکان بتوانند تغییرات گسترده ای را روی بینی مردانه ایجاد کنند. از این رو زمانی که مردان با بینی استخوانی برای انجام جراحی اقدام می کنند پزشکان با برش هایی که روی بینی انجام می دهند و برداشت استخوان های بینی می توانند به فرم دهی بینی اقدام کنند. نتیجه جراحی بینی استخوانی مردانه بسیار موفق است و بالاترین رضایت را برای مردان حاصل می کند.

جراحی بینی فانتزی مردانه

همانطور که در بخش های قبلی ذکر کردیم شکل طبیعی بینی مردانه به نوعی است که زاویه نوک بینی با لب های بالایی مردان 90 درجه می باشد. اما در صورتی که مراجعین در خواست بینی فانتزی مردانه را داشته باشند جراحان در جریان جراحی بینی زاویه میان لب ها و نوک بینی را بیشتر کرده و فرم فانتزی به بینی می دهند. فرم بینی فانتزی معمولا در زنان متقاضیان بیشتری دارد اما این روز ها مردانی هستند که برای انجام جراحی بینی فانتزی مردانه اقدام می کنند و نتایج خوبی برایشان حاصل می شود.

مزایای جراحی بینی فانتزی مردانه

واقعیتی که وجود دارد این است که برخی از افراد به خاطر فرم چهره شان و بخاطر استخوان های صورت شان که در برخی از چهره ها وجود دارد این امکان برایشان فراهم است که بتوانند جراحی بینی فانتزی داشته باشند. به همین جهت بعد از این که جراحی بینی فانتزی داشتند نتیجه بسیار مطلوب است و زیبایی خاصی به چهره بخشیده است. بنابراین در مواردی می توانیم شاهد باشیم که جراحی بینی فانتزی برای مردان بهترین نتیجه را حاصل می کند.

معایب جراحی بینی فانتزی مردانه

همانطور که گفتیم بینی فانتزی مردانه فرمی غیر طبیعی دارد و به جهت این که نوک بینی بیش از حد معمول به بالا کشیده شده است برای مردانی که خواستار بینی طبیعی هستند گزینه مناسبی نمی باشد. از سوی دیگر نیز برخی از چهره ها استخوانی دارد که تناسبی بین آن استخوان و نیز بینی فانتزی ایجاد نمی شود. بر همین اساس می توان گفت که بینی فانتزی با هر نوع چهره ای تناسب ندارد و باید حتما بعد از بررسی های لازم به انجام آن اقدام کنید.

قیمت عمل بینی مردانه

قیمت عمل بینی مردانه از جمله سوالاتی است که از سوی مردان و پسران جوان پرسیده می شود. هزینه آن همچون سایر جراحی های زیبایی در مراکز مختلف و نزد متخصصین مختلف متفاوت می باشد. زیرا که بسیاری از عوامل از جمله میزان تخصص پزشک و مهارتی که در انجام جراحی زیبایی بینی پیدا کرده اند هزینه هایی متفاوت را دریافت می کنند. بنابراین بهتر است که ابتدا معاینات لازم را پشت سر بگذارید درنهایت از پزشک مربوطه میزان هزینه عمل بینی مردانه را جویا شوید.

برچسب ها:

تجربه جراحی بینی

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

تماس با دکتر